Darmowa dostawa od 500 złotych dla zamówień krajowych.

Witamy w naszym nowym sklepie!

Kolekcje

APASZKA „ROZŁĄKA” – WZURSZAJĄCA OPOWIEŚĆ O STRACIE 

Nie dane nam było poznać się lepiej. Nie zapytam Cię o ulubiony kolor, nie wycałuję Twoich stópek za wszystkie czasy, nie usłyszę Twojego radosnego śmiechu. I mimo, że nie dano nam zbyt wiele czasu razem, to zmieniłaś/eś moje życie na zawsze. To właśnie „Rozłąka”

W swoim przesłaniu najważniejszy wzór, który do tej pory pojawił się w naszej kolekcjach. Powstał z inicjatywy i we współpracy z graficzką Magdą Starzyńską ( z którą współpracowaliśmy dwukrotnie wcześniej przy apaszkach ” Miłość” i „Ocean 2.0”). To Jej historia skłoniła nas do tego, że ten temat znalazł swoje miejsce w Spadiorze. Magda Starzyńska po trudnym porodzie, po miesiącu walki straciła swoją córeczkę Anię. Po tak traumatycznych wydarzeniach chciała swoją stratę przekuć w coś dobrego, ale też sprawić by temat przestał być zamiatany pod dywan. Wzór jest hołdem dla wszystkich Osób, które mierzą się ze stratą, ale też podziękowaniem za każda chwilę spędzoną z naszymi dziećmi.

Chcąc dalej realnie zmieniać świat, 15% zysku ze sprzedaży każdej apaszki i poszetki w tym wzorze wspiera Fundację Rodzić po Ludzku. Produkty znajdziecie tutaj (klik).

 


SPADIORA‐ trzeci rok z rzędu wspiera walkę z rakiem piersi

Profilaktyka raka piersi jest dla Spadiory wyjątkowo bliska, również w 2022 roku nie chcemy zostawiać tych, którzy są w potrzebie. Trzeci rok z rzędu 100% zysku ze sprzedaży apaszki przeznaczamy na cel charytatywny. W tym roku ponownie na Fundację Spa for Cancer, która każdego dnia wspiera kobiety walczące z nowotworami lub takie, które starają się wrócić do normalności po chorobie. Dzięki zaangażowaniu naszych Klientek w ubiegłym roku udało się uzbierać kwotę 63381,04 zł.

Tegoroczny wzór „Rok Tygrysa” w wymownych różowych barwach przypomina o tym, że odwaga ma w naszym życiu ogromne znaczenie. Warto działać, być aktywnym i otwartym na nowe wyzwania. Tygrys to symbol tegorocznego chińskiego zodiaku. Zestawiliśmy go z wzorami nawiązującymi do naszej rodzimej historii i kultury.

Limitowana różowa apaszka i poszetka są pakowane w limitowane różowe opakowania z pomarańczową wstążką. Znajdziecie je tutaj (klik).  

 


JEJ HISTORIA‐ SPADIORA DLA WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

Spadiora pomaganie ma w swoim DNA od początku istnienia. W styczniu 2022 roku postanowiliśmy zaangażować się jako marka w charytatywne działania na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Na aukcję przekazaliśmy wtedy możliwość zakupienia jedynej w swoim rodzaju apaszki we wzorze narysowanym specjalnie dla Zwycięzcy.

Autorką wzoru została Patrycja Wilkosz.  Wzór Patrycji mogliście już u nas podziwiać na bestsellerowej apaszce‐ „Efekt Motyla”.

Aukcję wygrała Michalina, wieloletnia Klientka naszej marki. Opowiedziała nam swoją historię i po kilku miesiącach pracy nad wzorem możemy podziwiać efekt finalny.

Dzięki Michalinie przekazaliśmy kwotę 18100 zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

 

Limitowana, różowa edycja apaszki Spadiora „Kobiecość” po raz drugi wspiera walkę z rakiem piersi! 

Akcja zakończyła się uzbieraniem kwoty 63381,04, która zasiliła konto Fundacji. 

Jak co roku październik, na przekór jesiennej aurze za oknem, ma dla nas odcień różu. Koloru, który wbrew cukierkowym skojarzeniom jest manifestem kobiecości. Kobiecości z całym spektrum odczuć, doznań i emocji. Synonimu niezwykłej siły, opowieści o odwadze i trudnej lekcji pokory, doceniania i samoakceptacji.  

 Róż to również manifest walki z rakiem piersi jaką wiele kobiet wciąż musi stoczyć. Jak co roku – październik to miesiąc z wpiętą w klapę jesiennego płaszcza różową wstążką – symbolu walki z rakiem piersi.  

Już drugi rok z rzędu Spadiora dołącza się do tej wciąż nierównej walki o kobiece zdrowie! Ponownie do sprzedaży trafiła limitowana, różowa, jedwabna apaszka „Kobiecość”. Model apaszki kochany przez Polki, który śmiało można powiedzieć wypracował sobie status kultowego.  

 Spadiora „Kobiecość” to opowieść o każdej z nas. To drogowskaz w jaki sposób zamiast oceniać powinniśmy doceniać nasze ciało. Ciało, które jeśli jest zdrowe, daje nam TYLE możliwości! Dzięki niemu możemy wyrażać siebie, swoje emocje, hobby, pasje.  

Ciało, które potrafi wiele znieść i wciąż być piękne. Ciało, które potrafi dać nowe życie! Dbajmy o nie, kochajmy je i rozpieszczajmy. A przede wszystkim badajmy, by było jak najdłużej w pełni sił!  

„Kobiecość” to też moja osobista historia, to hołd złożony mojej Teściowej, która wiele lat temu przegrała walkę z rakiem piersi.  

Niech różowa „Kobiecość” stanie się łopoczącym na wietrze proporcem akceptacji i docenienia kobiecego ciała. A żaden inny materiał nie tańczy tak na wietrze jak jedwab! 

 100% zysku ze sprzedaży edycji limitowanej „Kobiecości” przekażemy na Fundację SPA for Cancer. Niezwykle innowacyjnego, acz równie potrzebnego projektu wpierającego onkologiczne kobiety w procesie leczenia i wychodzenia z choroby.  

Wszystko zaczęło się od olsztyńskiego Hotelu Przystań Hotel & SPA, który udostępnił swoją przestrzeń, SPA i specjalnie przeszkolony personel pacjentkom onkologicznym Warmińsko – Mazurskiego Centrum Onkologii Szpitala MSWiA w Olsztynie. Do projektu dołączyli kolejni Partnerzy, dzięki którym kobiety, które przeszyły traumę choroby otrzymują niezbędne wsparcie i motywację. Fundacja nie tylko edukuje, ale też, dzięki wsparciu ośrodków SPA rozpieszcza. Panie, będące pod opieką Fundacji wracają do zdrowia fizycznego, odzyskują balans wewnętrzny. Uczą się zdrowych nawyków żywieniowych, pozytywnych emocji, życia na no

SPADIORA PORUSZA SESJA WIZERUNKOWA MARKI 2021

„Kobieta nie tyle podąża za zmianą, co samą ją kreuje, jest zmianą”

Wcale nie jest tak łatwo dokonać zmianę, wyjść ze swojej strefy komfortu. Jednak w większości przypadków, o ile nie zawsze, zmiany są konieczne. Przemijalność, ruch, cykliczność zmian jest wpisana w naszą naturę. Bez zmiany nie ma życia, a w nim …nie ma nic pewniejszego niż zmiana. A my, współczesne kobiety wiemy o tym najlepiej, prawda?

Zmiana, ruch, dynamika to energia. Energia, która wymaga siły, ale też ją daje. Perpetuum mobile. Nie bez powodu energia, siła są rodzaju żeńskiego. Takie właśnie jesteśmy: odważne, pełne pasji i wewnętrznego ognia, który nas napędza. Świadome tego, że wszystko co robimy, każdą blokadę, którą pokonujemy, lęk który oswajamy, nie robimy dla świata, tylko dla siebie. Wiemy, że stojąc w miejscu, tak naprawdę zrobiłybyśmy krok wstecz.

To właśnie nam będącym nieustannie w ruchu, kobietom zadedykowana została druga już sesja wizerunkowa Spadiora, która odbyła się 5 lipca w studio Daylight. Sesja marki, która tworząc jedwabne apaszki z misją nie boi się mówić o sprawach trudnych, często niewygodnych, takich, które jeszcze do niedawna byłyby bagatelizowane czy zamiatane pod dywan. Byłyby, gdyby nie zmiana. Gdyby nie my same.

Apaszki pokazane są w ruchu, metaforycznym manifeście kobiecości! One, podobnie jak kobiety kochają ruch. Wiatr dodaje im niesamowitej siły i pozwala jeszcze piękniej opowiedzieć historie zamknięte w kawałku jedwabiu.

Twarzą kampanii jest aktorka młodego pokolenia Mila Jankowska („25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” „Rojst ‘97”). Po godzinach eteryczna, lecz emanująca siłą joginka. Wybór modelki? Zdecydowanie nieprzypadkowy! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia. A te są świadectwem kobiecej siły wykonane przez niesamowicie utalentowaną i równie nagradzaną parę fotografików – Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika, którym udało się uchwycić w kadrze ruch, nie pozbawiając go jego siły! Makeup to dzieło Izy Kućmierowskiej, makijażystki, która od lat malując modelki, aktorki i celebrytki na okładki magazynów powtarza, że „makijaż jest zabawą i to my decydujemy o tym, gdzie dany kosmetyk położymy”, idąc nierzadko pod prąd nurtowi obecnych trendów. Stylizacje to dzieło Mai Naskrętskiej (Fashion Director magazynów „Glamour” i „Gala” i Fashion Stylist magazynu „Elle”) – która stworzyła bardzo kobiece i nietuzinkowe kreacje. O fryzurę i naturalne piękno włosów Mili zadbał Emil Zed.

Limitowana, różowa edycja apaszki Spadiora „Kobiecość” po raz drugi wspiera walkę z rakiem piersi! 

Jedwabna Spadiora w różowej sprawie

Październik to miesiąc „Różowej Wstążki”. To miesiąc walki z rakiem piersi. To czas kiedy głośno mówimy o profilaktyce i zdrowiu. W tym roku również postanowiłam zabrać głos w tej ważnej sprawie tworząc apaszkę „Kobiecość” w limitowanej wersji.

„Kobiecość” to kultowy wzór apaszki Spadiora. Polki pokochały jakość i przekaz jaki za sobą niesie.

Ta jedwabna apaszka to manifest siły, determinacji, solidarności oraz piękna, które kryje się w naszym zdrowiu. Ta apaszka to historia o naszej odmienności, o trudnej sztuce akceptacji swojego ciała i wspieraniu siebie nawzajem. Najwyższa pora, żebyśmy przestały się oceniać, a zaczęły doceniać. „Kobiecość” to hołd złożony mojej teściowej, która po wielu latach choroby przegrała walkę z rakiem piersi.

Teraz, w ramach akcji „Różowa wstążka” powstała „Kobiecość” w nowej wersji kolorystycznej. Ilość apaszek jest limitowana. 100% zysku ze sprzedaży tego limitowanego wzoru przeznaczymy na badania nad rakiem piersi prowadzone przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Sesja wizerunkowa Spadiory

15 lipca miała miejsce sesja zdjęciowa polskiej marki apaszek Spadiora z udziałem niezwykłych bohaterek. Klimatyczne zdjęcia zostały wykonane w podwarszawskim Mszczonowie, w byłym majątku ziemskim Dom Łowczego Gnoyona. Za obiektywem stanął jeden z najbardziej utalentowanych duetów fotografików Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Muzami Spadiory było pięć modelek, a wśród nich sama pomysłodawczyni i właścicielka marki – Marta Lech‐Maciejewska.

Całości sesji przyświecała myśl, iż pomimo dzielących nas kobiety różnic, wiele możemy się od siebie nawzajem nauczyć. Każda relacja jest cenna. Uczy nas prawdy o innych i o nas samych. Stąd zamiast wzajemnej oceny i punktowania, postawmy na uważność i pokorę względem drugiej kobiety. Każdej z bohaterek przypisana jest cecha, która dla innych może być inspiracją do zmiany, pracy nad sobą czy polubienia w sobie tego, czego do tej pory nie akceptowałyśmy, bo wydawało nam się nieatrakcyjne.

Wizję tę idealnie oddały zaproszone do projektu bohaterki.

Helena Norowicz, aktorka przez wiele lat związana z warszawską sceną teatralną i filmową, a od niedługiego czasu również modelka. Pomimo dojrzałego wieku nie zwalnia tempa angażując się w coraz to nowe projekty. Ogromna PASJA, zaangażowanie to coś co przyświecało jej przez całe życie, również w sferze prywatnej. Nierzadko szła pod prąd, podejmując niepokorne decyzje, których w „kolorowych latach PRL‑u” nijak nie dało się zaszufladkować. Ten ogień i umiłowanie życia ale też bezkompromisowość doskonale widać na sesyjnych zdjęciach.

SENSUALNOŚĆ, to połączenie szlachetnej kobiecości, piękna, elegancji i wrażliwości. Taka właśnie jest druga kobieta biorąca udział w sesji – Ania Dzieńkowska, wieloletnia tancerka Teatru Wielkiego Opery Narodowej, a obecnie właścicielka szkoły baletowej. Ania jak nikt inny doskonale rozumie cienką granicę pomiędzy zmysłowością, wysmakowaniem, a epatowaniem seksualnością.

Stylistka Maja Naskrętska to trzecia bohaterka sesji Spadiory. Współczesna Mona Lisa. Dlaczego? Spójrzcie tylko na zdjęcia. Maja to uosobienie wrażliwości, niebywałej skromności ukryte pod nimbem TAJEMNICZOŚCI i nieodgadnionym spojrzeniem.

Czwarta bohaterka sesji – Marta Lech‐Maciejewska to niekwestionowany synonim ODWAGI. Przeszła daleką drogę, co rusz wychodząc ze strefy komfortu i podnosząc sobie poprzeczkę. Marta łączy w sobie niezwykłą kreatywność i artystyczne zacięcie ze zdroworozsądkowym podejściem do życia. Ma odwagę by żyć na 100%. Na co dzień motywuje swoje czytelniczki do małych zmian w życiu, które stają się sumą tych przełomowych.

Nie można zapomnieć o najmłodszej modelce, uroczej Blance, która bawiąc się z przesłodkim szczeniakiem w trakcie zdjęć, dała wszystkim popisową lekcję BEZTROSKI i umiejętności bycia tu i teraz.

Za makeup w czasie sesji odpowiadali Paweł Borkowski i Martyna Parchimowicz. O włosy i uczesanie modelek zadbała niezastąpiona Joanna Imroth.

Apaszka wpleciona w motyw ślubu

Kolejną sesję zrealizowaliśmy we współpracy z Martą i Łukaszem, których możecie znać jako Muscari. Postanowiliśmy wspólnymi siłami połączyć jedwabne apaszki z motywem ślubnym. Zostały one wplecione w wianki, bukiety kwietne oraz korsarze. Ale też wykorzystane jako dodatkowy element stylizacji ślubnej np. pasek czy dodatek na szyję. Jako druga modelka udział w sesji wzięła Czytelniczka naszego bloga Dominika.

Fotograf – Elena Matiash

Modelki  Marta Lech‐Maciejewska, Dominika Miśkiewicz

Kompozycje kwiatowe, wianki – Muscari

Włosy – Atelier Grzebień & Nożyczki

Makijaż – Paweł Borkowski Estee Lauder

Suknie – JOSH Wedding

Biżuteria – Cosmostones

Miejsce – Moonshot przestrzeń do wynajęcia, Warszawa

Apaszka w codziennych stylizacjach

Podczas naszej pierwszej sesji chcieliśmy ukazać apaszki w codziennych stylizacjach. Pokazać naszym Klientkom, że chusty są ponadczasowe i pasują do absolutnie wszystkiego. Mogą świetnie wyglądać przewiązane we włosach, klasycznie do płaszcza czy zastępując pasek w spodniach. Znalazło się też miejsce dla odważniejszych stylizacji jak modelka ubrana tylko w Spadiorę „Kobiecość”. Zależało nam na pokazaniu rozwiązań zarówno dla większych apaszek 90x90cm jak i gawroszek 53x53cm.

Fotograf – Magda Hanik

Modelka, włosy, makijaż – Fash Team

Miejsce – Summer Studio, Warszawa