FAQ czyli pytania i odpowiedzi
ZAMÓWIENIA – DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Jeśli chcesz złożyć zamówienie wejdź w zakładkę „SKLEP”, wybierz model i rozmiar produktu. Następnie dodaj wybrany produkt do koszyka. W zakładce „ZAMÓWIENIE” uzupełnij wymagane dane oraz przejdź do płatności. Przed finalnym złożeniem zamówienia zaakceptuj regulamin sklepu. Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas: +48 608 575 570.
Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób płatności z poniższych opcji:
Przelewy24 – szeroki wybór płatności online i przelewy tradycyjne
Przelew online lub tradycyjny – metoda płatności online lub wykonania tradycyjnego przelewu. Po wybraniu tej opcji wyświetli się lista najpopularniejszych banków, przelewu tradycyjnego.
Przelew online – metoda szybkich płatności online. Wybierz ikonę swojego banku, do którego zostaniesz przekierowana. Tam możesz opłacić swoje zamówienie.
Przelew tradycyjny – idealne rozwiązanie jeśli nie masz konta w banku lub nie chcesz korzystać z bankowości internetowej.
Na etapie podsumowania koszyka na stronie sklepu wybierz Przelewy24. Po przekierowaniu na formatkę płatniczą, skieruj się do zakładki “Inne” w lewym menu, następnie wybierz “przelew tradycyjny”, co pokaże dane do przelewu.
- Jeśli chcesz zrobić przelew online – zaloguj się do swojej bankowości internetowej i uzupełnij formularz przelewu danymi wyświetlonymi na ekranie.
- Jeśli chcesz zrobić przelew tradycyjny – wygeneruj druczek przekazu poprzez kliknięcie ikony drukarki widocznej obok numeru rachunku bankowego. Następnie udaj się na pocztę lub do banku w celu dokonania płatności. Ważne aby pracownik poczty/banku umieścił w tytule przelewu numer znajdujący się na wydruku.
BLIK – metoda szybkiej płatności bez podawania danych karty czy logowania się do banku. Podaj wygenerowany w aplikacji bankowej kod BLIK i zatwierdź w niej transakcję.
Raty i płatności odroczone – rozwiązanie stworzone z myślą o tych, którzy chcą zrealizować płatność w ratach lub po otrzymaniu produktu.
PayPo – metoda płatności, która umożliwia zrobienie zakupów już teraz i zapłacenia za nie w późniejszym terminie.
Raty – możliwość rozłożenia płatności na raty, wybierz tę opcję i zapoznaj się z możliwościami jakie dają banki. Aby skorzystać z tej metody płatność musi być wyższa niż 300zł.
Tpay.com – szeroki wybór płatności online i przelewy tradycyjne
BLIK – metoda szybkiej płatności bez podawania danych karty czy logowania się do banku. Podaj wygenerowany w aplikacji bankowej kod BLIK i zatwierdź w niej transakcję.
Przelew online lub tradycyjny – metoda płatności online lub wykonania tradycyjnego przelewu. Po wybraniu tej opcji wyświetli się lista najpopularniejszych banków, przelewu tradycyjnego, oraz płatności SEPA.
Przelew online – wybierz ikonę swojego banku, do którego zostaniesz przekierowana. Tam możesz opłacić swoje zamówienie.
Przelew tradycyjny – idealne rozwiązanie jeśli nie masz konta w banku lub nie chcesz korzystać z bankowości internetowej.
Na etapie podsumowania koszyka na stronie sklepu wybierz Przelewy24. Po przekierowaniu na formatkę płatniczą, skieruj się do zakładki “Inne” w lewym menu, następnie wybierz “przelew tradycyjny”, co pokaże dane do przelewu.
- Jeśli chcesz zrobić przelew online – zaloguj się do swojej bankowości internetowej i uzupełnij formularz przelewu danymi wyświetlonymi na ekranie.
- Jeśli chcesz zrobić przelew tradycyjny – wygeneruj druczek przekazu poprzez kliknięcie ikony drukarki widocznej obok numeru rachunku bankowego. Następnie udaj się na pocztę lub do banku w celu dokonania płatności. Ważne aby pracownik poczty/banku umieścił w tytule przelewu numer znajdujący się na wydruku.
SEPA – przelew krajowy lub zagraniczny realizowany w EURO, w ramach Jednolitego Obszaru Płatniczego w Euro (Single Euro Payments Area, czyli SEPA). Wyróżnia go szybki transfer i korzystna cena. Jest to bowiem najtańszy sposób przelewu EUR. Kliknij ikonę SEPA, a następnie podaj dane niezbędne do zrealizowania przelewu.
Visa mobile – prosty sposób płatności online. Podaj swój numer telefonu i potwierdź płatność w aplikacji Visa mobile. W aplikacji przed akceptacją transakcji możesz przejrzeć jej szczegóły.
Portfele elektroniczne – rodzaj płatności wykorzystujący możliwości płatności telefonem. Wybierz tę metodę płatności a następnie potwierdź płatność na urządzeniu mobilnym.
Raty – możliwość rozłożenia płatności na raty, wybierz tę opcję i zapoznaj się z możliwościami jakie dają banki. Aby skorzystać z tej metody płatność musi być wyższa niż 300zł.
PayPo – metoda płatności, która umożliwia zrobienie zakupów już teraz i zapłacenia za nie w późniejszym terminie.
PayPal – jedna z opcji płatności online. Wybierz ją, a strona przekieruje Cię do systemu płatności PayPal, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. Następnie podaj niezbędne dane i zaloguj się do systemu, aby zrealizować płatność.
Wybierz sposób płatności Przelewy24 lub Tpay.com, następnie wybierz opcję przelew online lub tradycyjny. Po przekierowaniu na formatkę płatniczą, skieruj się do zakładki “Inne” w lewym menu, następnie wybierz “przelew tradycyjny”, co pokaże dane do przelewu.
Następnie wygeneruj druczek przekazu poprzez kliknięcie ikony drukarki widocznej obok numeru rachunku bankowego. Udaj się na pocztę lub do banku w celu dokonania płatności. Ważne aby pracownik poczty/banku umieścił w tytule przelewu numer znajdujący się na wydruku.
Wybierz sposób płatności Przelewy24 lub Tpay.com, następnie wybierz opcję przelew online lub tradycyjny. Po przekierowaniu na formatkę płatniczą, skieruj się do zakładki “Inne” w lewym menu, następnie wybierz “przelew tradycyjny”, co pokaże dane do przelewu.
Zaloguj się do swojego banku i zrealizuj przelew zgodnie z danymi, które się wyświetliły.
Złożone zamówienia zostają przygotowane do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty na nasze konto. Wyjątek stanowią dni będące przed i po Dniu Kobiet, Dniu Matki oraz przed Świetami Bożego Narodzenia, a także okresy promocji i wyprzedaży, gdzie termin realizacji zamówienia, czyli jego przekazania do wysyłki, może się wydłużyć do 5 dni roboczych z uwagi na dużą liczbę zamówień.
Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, miejsca dostawy oraz aktualnej ilości zamówień w sklepie. Przybliżony czas dostawy na terenie kraju podany jest pod każdym produktem.
Przybliżony czas dostawy:
Polska – 1-4 dni.
Europa łącznie z Cyprem i Izraelem – 5-20 dni.
Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa, Azja Afryka – 8-20 dni.
Podane terminy są przybliżone a faktyczny czas dostarczenia może odbiegać od podanych powyżej z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym czy wyprzedaży sezonowych.
Przy każdorazowym zakupie, niezależnie do kraju dostawy i wybranego przewoźnika otrzymasz link lub numer paczki umożliwiający śledzenie przesyłki.
Jeżeli złożyłeś zamówienie z logowaniem, wejdź w zakładkę „MOJE KONTO”. Następnie wejdź w „MOJE ZAMÓWIENIA”. Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia.
Jeżeli złożyłeś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.
Skontaktuj się z nami. Jeśli tylko paczka nie została już przekazana do przewoźnika chętnie Ci pomożemy.
Prosimy o kontakt telefoniczny: +48 608 575 570 lub mailowy: sklep@spadiora.pl
Tak, otrzymasz ją w formie elektronicznej, drogą mailową. Fakturę otrzymasz zaraz po realizacji przez nas zamówienia.
Tak, wysyłamy Spadiorę na cały świat. Cenę wysyłki międzynarodowej poznasz po wpisaniu adresu, na który chcesz zamówić paczkę. Pamiętaj jednak, że wysyłka poza granice Unii Europejskiej może się wiązać z dodatkowymi opłatami celno-skarbowymi, które są po stronie zamawiającego.
Tak, wysyłamy Spadiorę na cały świat. Cenę przesyłki międzynarodowej poznasz po wpisaniu adresu, na który chcesz zamówić paczkę. Jednak jeśli zamawiasz poza UE może pojawić się dodatkowa opłata celna, na którą nie mamy wpływu. Zamawiając do krajów spoza Unii Europejskiej musisz liczyć się z koniecznością jej pokrycia.
Nie mamy stacjonarnego sklepu marki Spadiora. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.
Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65
lub
Thank You Concept Store
ul. Mysia 3, 00-496 Warszawa
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż on‐line. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.
Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65
lub
Thank You Concept Store
ul. Mysia 3, 00-496 Warszawa
Jeśli nie udało Ci się zdążyć z zakupem, za pomocą adresu e‑mail dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie na stanie”. Dzięki temu jako pierwszy dowiesz się o powrocie Twojego wymarzonego produktu.
W polu „Uwagi do zamówienia” możesz poprosić np. o specjalną dedykację dla kogoś bliskiego lub wydłużony termin wysyłki produktów jeśli nie ma Cię obecnie w domu.
ZWROTY
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Skontaktuj się z nami drogą mailową (sklep@spadiora.pl), a prześlemy Ci formularz zwrotu. Wypełnij formularz i załącz go do zwracanego zamówienia.
Jeśli to możliwe prosimy, zapakuj je w oryginalne opakowanie i odeślij na adres:
Superstyler Marta Lech‐Maciejewska spółka komandytowa
Ul. Żaryna 7 lok. C01
02–593 Warszawa
UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą przez nas odbierane.
W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie, niezwłocznie wysyłamy przelew do Klienta. Realizacja przelewu trwa maksymalnie do 3 dni roboczych.
Czasami zdarzają się jednak problemy po stronie operatora płatności. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu płatności skontaktuj się z nami sklep@spadiora.pl
Klient zwraca paczkę na swój koszt.
Tak, możesz zwrócić tylko część zamówienia. Procedura jest taka sama jak w przypadku zwrotu całego zamówienia. Nie zwracamy jednak wtedy kosztów wysyłki.
W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@spadiora.pl
Tak, ale tylko w przypadku, gdy zwracane jest całe zamówienie.
WYMIANA
Oczywiście najpierw dokonaj zwrotu zamówienia, które chcesz wymienić. Proces zwrotu dokładnie omówiliśmy powyżej. Dokonamy zwrotu środków na Twoje konto, a Ciebie poprosimy o złożenie nowego zamówienia.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Należy zwrócić część zamówienia, a następnie dokonać nowego.
Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić w cenie regularnej.
Niestety nie. Należy poczekać na dostarczenie paczki. Po otrzymaniu paczki należy zwrócić wybrany towar i zamówić nowy.
KONTAKT Z NAMI
Nasz sklep pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–17:00 i w piątki w godzinach 9:00-14:00.
Telefonicznie pod numerem +48 608 575 570 w godzinach pracy sklepu czyli od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–17:00 i w piątki w godzinach 9:00-14:00
Mailowo – sklep@spadiora.pl
PRODUKTY
Informacja o materiale, z którego wykonany jest produkt znajduje się na podstronie danego produktu w naszym sklepie internetowym.
Apaszki produkowane są w Chinach, odzież produkowana jest w Polsce, akcesoria zarówno w Polsce jak i w Chinach. Wszystkie wzory powstają w Polsce i projektowane są przez polskie Graficzki. Również konstrukcje ubrań powstają w Polsce. Jednocześnie coraz większa część produktów powstaje w naszej własnej manufakturze położonej w Warszawie, na Górnym Mokotowie.
Mała apaszka w rozmiarze 53×53 idealnie sprawdzi się na dziecięcej głowie. Najwyższej jakości jedwab oraz wykonanie produktów jest bezpieczne dla nawet najmniejszych dzieci. Na naszych kanałach Social Media znajdziecie propozycje wiązań dla najmłodszych miłośniczek apaszek. W ofercie mamy również jedwabne maskotki.
Również inne nasze produkty będą idealne dla dzieci. Przykładem są kokardki do włosów.
Nasze najwyższej jakości jedwabne apaszki idealnie sprawdzą się przy wrażliwej skórze głowy.
Najbardziej uniwersalny rozmiar, z którego będziesz w stanie wykonać absolutnie każde wiązanie to 90 cm x 90cm.
Odsyłamy do naszej zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz opisów pod każdym produktem „Jak nosić”, w których podpowiadamy do czego najbardziej pasuje dany wzór.
Zapraszamy do zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz do śledzenia naszych kanałów Social Media, gdzie umieściliśmy filmiki z tutorialami i cały czas pokazujemy nowe rozwiązania dla apaszek.
Nie ma potrzeby kierowania do nas takiej prośby. Wszystkie apaszki i jedwabne ubrania pakujemy w sposób, który spełnia kryteria nawet najbardziej wymagających Klientów. Jest to pakowanie prezentowe. Po zdjęciu opakowania zabezpieczającego zobaczysz piękne pudełko, które możesz wręczyć bliskiej osobie.
Każdą naszą apaszkę pakujemy w bezkwasową bibułę, która świetnie nadaje się do przechowywania produktu. Do zamówienia dołączamy list lub pocztówkę z dedykacją. Całość umieszczamy w eleganckim pudełku dobranym odpowiednio do rozmiaru produktu.
Dowód zakupu w postaci faktury jest wysyłany na maila podanego przy zamówieniu. Faktura nie jest dołączona do przesyłki.
Jedwabne apaszki oraz ubrania z tego szlachetnego materiału pakujemy bezpośrednio w bezkwasową bibułę, która świetnie nadaje się do przechowywania produktu. Do zamówienia dołączamy list lub pocztówkę z dedykacją. Całość umieszczamy w eleganckim pudełku dobranym odpowiednio do rozmiaru produktu. Ciekawi Cię jak to wygląda? Zajrzyj tutaj.
Sposób pakowania może różnić się w zależności od produktu, nie mamy tu jednego trybu. Jednak idea pozostaje taka sama. Wszystkie produkty w naszym sklepie mają przeznaczone dla siebie opakowania, które najlepiej zabezpieczają produkty na czas wysyłki, ale ważna jest dla nas również strona estetyczna. Tak więc zamawiając w Spadiorze masz pewność, że produkty dostarczony zostanie nie tylko bezpiecznie, ale również będzie miał estetyczne opakowanie.
Jeśli złożysz zamówienie na więcej apaszek przyjdą one do Ciebie w jednej przesyłce, ale każda z nich będzie zapakowana w osobne pudełko. Dzięki temu nie musisz martwić się jeżeli część zamówienia jest prezentem dla bliskiej Ci osoby lub też możesz komfortowo przechowywać swoje jedwabne skarby.
Nie. Wszystkie nasze produkty pakowane są zarówno z dbałością o każdy detal, jak również z myślą o bezpieczeństwie zamawianych produktów. Tak więc każdy produkt ma przeznaczone dla niego opakowanie, w którym jest wysyłany i nie ma możliwości zmiany rodzaju opakowania. Nie dołączamy również dodatkowych opakowań na prośbę, ani ich nie sprzedajemy.
Najlepszym sposobem na utrzymanie jedwabnej apaszki w pięknym stanie jest oddanie jej do profesjonalnej pralni chemicznej. Jeśli chcesz odpowiednio dbać o jedwabne produkty zajrzyj do naszego artykułu.
OFERTA DLA FIRM
Tak. Oprócz produktów dostępnych w sklepie oferujemy również szereg rozwiązań i możliwości podjęcia współpracy dla klientów biznesowych. Wychodzimy na przeciw wszystkim, którzy szukają pomysłu na prezenty firmowe, upominki dla klientów, upominki dla pracowników czy elementy identyfikacji marki.
Sprawdź na: https://spadiora.pl/spadiora-dla-firm/
Oferujemy wiele różnorodnych rozwiązań, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie – zaczynając od sprzedaży większych ilości gotowych apaszek czy dodatków, aż po możliwość personalizacji naszych produktów. Możemy zarówno stworzyć unikalny projekt wzoru, który idealnie wpasuje się w identyfikację wizualną Twojej marki jak i stworzyć produkty z Twoim wzorem lub printem.
Tak, niemniej trzeba liczyć się tu z minimami produkcyjnymi. Nie ma możliwości zamówienia jednej spersonalizowanej apaszki, ale przy większych ilościach nie stanowi to problemu.
Najlepiej napisać do nas na adres magda@spadiora.pl lub natalia@spadiora.pl