FAQ czyli pytania i odpowiedzi
ZAMÓWIENIA – DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Jeśli chcesz złożyć zamówienie wejdź w zakładkę „SKLEP”, wybierz model i rozmiar produktu. Następnie dodaj wybrany produkt do koszyka. W zakładce „ZAMÓWIENIE” uzupełnij wymagane dane oraz przejdź do płatności. Przed finalnym złożeniem zamówienia zaakceptuj regulamin sklepu. Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas: +48 608 575 570.
Przelewy24 – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności Przelewy24, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. Można tu również skorzystać z płatności odroczonych PayPo.
Tpay.com – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności Tpay.com, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. Tutaj znajdziesz też opcję standardowego przelewu (obrazek druczku). Wybierając go otrzymasz wszystkie dane potrzebne do wykonania tradycyjnego przelewu lub opłacenia zamówienia np. na Poczcie. Możesz również skorzystać z płatności kartą a także płatności odroczonych Twisto.
PayPal – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności PayPal, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.
Złożone zamówienia zostają przygotowane do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty na nasze konto. Wyjątek stanowią dni będące przed i po Dniu Kobiet, Dniu Matki oraz przed Świetami Bożego Narodzenia, a także okresy promocji i wyprzedaży, gdzie termin realizacji zamówienia, czyli jego przekazania do wysyłki, może się wydłużyć do 5 dni roboczych z uwagi na dużą liczbę zamówień.
Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, miejsca dostawy oraz aktualnej ilości zamówień w sklepie. Przybliżony czas dostawy na terenie kraju podany jest pod każdym produktem.
Przybliżony czas dostawy:
Polska – 1-4 dni.
Europa łącznie z Cyprem i Izraelem – 5-20 dni.
Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa, Azja Afryka – 8-20 dni.
Podane terminy są przybliżone a faktyczny czas dostarczenia może odbiegać od podanych powyżej z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym czy wyprzedaży sezonowych.
Przy każdorazowym zakupie, niezależnie do kraju dostawy i wybranego przewoźnika otrzymasz link lub numer paczki umożliwiający śledzenie przesyłki.
Jeżeli złożyłeś zamówienie z logowaniem, wejdź w zakładkę „MOJE KONTO”. Następnie wejdź w „MOJE ZAMÓWIENIA”. Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia.
Jeżeli złożyłeś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.
Skontaktuj się z nami. Jeśli tylko paczka nie została już przekazana do przewoźnika chętnie Ci pomożemy.
Prosimy o kontakt telefoniczny: +48 608 575 570 lub mailowy: sklep@spadiora.pl
Tak, otrzymasz ją w formie elektronicznej, drogą mailową. Fakturę otrzymasz zaraz po realizacji przez nas zamówienia.
Tak, wysyłamy Spadiorę na cały świat. Cenę przesyłki międzynarodowej poznasz po wpisaniu adresu, na który chcesz zamówić paczkę.
Nie mamy stacjonarnego sklepu marki Spadiora. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.
Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż on‐line. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.
Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65
Jeśli nie udało Ci się zdążyć z zakupem, za pomocą adresu e‑mail dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie na stanie”. Dzięki temu jako pierwszy dowiesz się o powrocie Twojego wymarzonego produktu.
W polu „Uwagi do zamówienia” możesz poprosić np. o specjalną dedykację dla kogoś bliskiego lub wydłużony termin wysyłki produktów jeśli nie ma Cię obecnie w domu.
ZWROTY
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Skontaktuj się z nami drogą mailową (sklep@spadiora.pl), a prześlemy Ci formularz zwrotu. Wypełnij formularz i załącz go do zwracanego zamówienia.
Jeśli to możliwe prosimy, zapakuj je w oryginalne opakowanie i odeślij na adres:
Superstyler Marta Lech‐Maciejewska spółka komandytowa
Ul. Żaryna 7 lok. C01
02–593 Warszawa
UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą przez nas odbierane.
W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie, niezwłocznie wysyłamy przelew do Klienta. Realizacja przelewu trwa maksymalnie do 3 dni roboczych.
Czasami zdarzają się jednak problemy po stronie operatora płatności. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu płatności skontaktuj się z nami sklep@spadiora.pl
Klient zwraca paczkę na swój koszt.
Tak, możesz zwrócić tylko część zamówienia. Procedura jest taka sama jak w przypadku zwrotu całego zamówienia. Nie zwracamy jednak wtedy kosztów wysyłki.
W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@spadiora.pl
Tak, ale tylko w przypadku, gdy zwracane jest całe zamówienie.
WYMIANA
Oczywiście najpierw dokonaj zwrotu zamówienia, które chcesz wymienić. Proces zwrotu dokładnie omówiliśmy powyżej. Dokonamy zwrotu środków na Twoje konto, a Ciebie poprosimy o złożenie nowego zamówienia.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Należy zwrócić część zamówienia, a następnie dokonać nowego.
Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić w cenie regularnej.
Niestety nie. Należy poczekać na dostarczenie paczki. Po otrzymaniu paczki należy zwrócić wybrany towar i zamówić nowy.
KONTAKT Z NAMI
Nasz sklep pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–17:00 i w piątki w godzinach 9:00-14:00.
Telefonicznie pod numerem +48 608 575 570 w godzinach pracy sklepu czyli od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–17:00 i w piątki w godzinach 9:00-14:00
Mailowo – sklep@spadiora.pl
PRODUKTY
Informacja o materiale, z którego wykonany jest produkt znajduje się na podstronie danego produktu w naszym sklepie internetowym.
Apaszki produkowane są w Chinach, odzież produkowana jest w Polsce, akcesoria zarówno w Polsce jak i w Chinach. Wszystkie wzory powstają w Polsce i projektowane są przez polskie Graficzki. Również konstrukcje ubrań powstają w Polsce. Jednocześnie coraz większa część produktów powstaje w naszej własnej manufakturze położonej w Warszawie, na Górnym Mokotowie.
Mała apaszka w rozmiarze 53×53 idealnie sprawdzi się na dziecięcej głowie. Najwyższej jakości jedwab oraz wykonanie produktów jest bezpieczne dla nawet najmniejszych dzieci. Na naszych kanałach Social Media znajdziecie propozycje wiązań dla najmłodszych miłośniczek apaszek.
Nasze najwyższej jakości jedwabne apaszki idealnie sprawdzą się przy wrażliwej skórze głowy.
Najbardziej uniwersalny rozmiar, z którego będziesz w stanie wykonać absolutnie każde wiązanie to 90 cm x 90cm.
Odsyłamy do naszej zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz opisów pod każdym produktem „Jak nosić”, w których podpowiadamy do czego najbardziej pasuje dany wzór.
Zapraszamy do zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz do śledzenia naszych kanałów Social Media, gdzie umieściliśmy filmiki z tutorialami i cały czas pokazujemy nowe rozwiązania dla apaszek.
Nie ma możliwości dodatkowego zapakowanie produktu na prezent, ale sposób w jaki go pakujemy spełnia kryteria nawet najbardziej wymagających Klientów. Każdą naszą apaszkę pakujemy w bezkwasową bibułę, która świetnie nadaje się do przechowywania produktu. Wkładamy ją w eleganckie dedykowane pudełko i dołączamy list lub pocztówkę z dedykacją.
Najlepszym sposobem na utrzymanie jedwabnej apaszki w pięknym stanie jest oddanie jej do profesjonalnej pralni chemicznej.