Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień powyżej 500 zł

Witamy w naszym nowym sklepie!

Pytania i odpowiedzi

FAQ czyli pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA – DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jeśli chcesz złożyć zamówienie wejdź w zakładkę „SKLEP”, wybierz model i rozmiar produktu. Następnie dodaj wybrany produkt do koszyka. W zakładce „ZAMÓWIENIE” uzupełnij wymagane dane oraz przejdź do płatności. Przed finalnym złożeniem zamówienia zaakceptuj regulamin sklepu. Jeżeli masz jakieś pytania, zadzwoń do nas: +48 608 575 570.

Tpay.com – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności Tpay.com, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. Tutaj znajdziesz też opcję standardowego przelewu (obrazek druczku). Wybierając go otrzymasz wszystkie dane potrzebne do wykonania tradycyjnego przelewu lub opłacenia zamówienia np. na Poczcie.

PayU – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności PayU, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.

PayPal – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności PayPal, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.

Złożone zamówienia zostają przygotowane do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty na nasze konto.

Wszystko zależy od sposobu dostawy jaki wybrałeś/łaś.

Kurier DPD od 1 do 2 dni roboczych.

InPost od 1 do 3 dni roboczych.

Paczki międzynarodowe (Poczta Polska) – od 2 do 14 dni roboczych.

Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym czy wyprzedaży sezonowych.

Jeżeli złożyłeś zamówienie z logowaniem, wejdź w zakładkę „MOJE KONTO”. Następnie wejdź w „MOJE ZAMÓWIENIA”. Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia.

Jeżeli złożyłeś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.

Skontaktuj się z nami. Jeśli tylko paczka nie została już przekazana do przewoźnika chętnie Ci pomożemy.

Prosimy o kontakt telefoniczny: +48 608 575 570 lub mailowy: sklep@spadiora.pl

Tak, otrzymasz ją w formie elektronicznej, drogą mailową. Fakturę otrzymasz zaraz po realizacji przez nas zamówienia.

Tak, wysyłamy Spadiorę na cały świat. Cenę przesyłki międzynarodowej poznasz po wpisaniu adresu, na który chcesz zamówić paczkę.

Nie mamy stacjonarnego sklepu marki Spadiora. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.

Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65.

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż on‐line. Jednak istnieje możliwość zrobienia zakupów stacjonarnie w HE Concept Store w Hotelu Raffles Europejski Warsaw.

Adres: Krakowskie Przedmieście 13, 00–071 Warszawa. Telefon kontaktowy: 22 255 99 65.

Jeśli nie udało Ci się zdążyć z zakupem, za pomocą adresu e‑mail dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie na stanie”. Dzięki temu jako pierwszy dowiesz się o powrocie Twojego wymarzonego produktu.

W polu „Uwagi do zamówienia” możesz poprosić np. o specjalną dedykację dla kogoś bliskiego lub wydłużony termin wysyłki produktów jeśli nie ma Cię obecnie w domu.

ZWROTY 

Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Skontaktuj się z nami drogą mailową (sklep@spadiora.pl), a prześlemy Ci formularz zwrotu. Wypełnij formularz i załącz go do zwracanego zamówienia.

Jeśli to możliwe prosimy, zapakuj je w oryginalne opakowanie i odeślij na adres:

SuperStyler Sp. z o.o.

Ul. Chodkiewicza 6/61

02–593 Warszawa

UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą przez nas odbierane.

W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie, niezwłocznie wysyłamy przelew do Klienta. Realizacja przelewu trwa maksymalnie do 3 dni roboczych.

Czasami zdarzają się jednak problemy po stronie operatora płatności. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu płatności skontaktuj się z nami sklep@spadiora.pl

Klient zwraca paczkę na swój koszt.

Tak, możesz zwrócić tylko część zamówienia. Procedura jest taka sama jak w przypadku zwrotu całego zamówienia. Nie zwracamy jednak wtedy kosztów wysyłki.

W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep(małpa)spadiora.pl

Tak, ale tylko w przypadku, gdy zwracane jest całe zamówienie.

WYMIANA 

Oczywiście najpierw dokonaj zwrotu zamówienia, które chcesz wymienić. Proces zwrotu dokładnie omówiliśmy powyżej. Dokonamy zwrotu środków na Twoje konto, a Ciebie poprosimy o złożenie nowego zamówienia.

Oczywiście, istnieje taka możliwość.

Tak, skontaktuj się z nami sklep@superstyler.pl udzielimy Ci wszystkich informacji na temat tego jak dokonać w ten sposób wymiany.

KONTAKT Z NAMI

Nasz sklep pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00.

Telefonicznie pod numerem 608575570 w godzinach pracy sklepu czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00.

Mailowo‐ sklep(małpa)spadiora.pl

Na Instagramie – https://www.instagram.com/spadiora/?hl=pl 

Na Facebooku https://www.facebook.com/spadiora/

PRODUKTY

Wszystkie nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości naturalnego chińskiego jedwabiu.

Mała apaszka w rozmiarze 53x53 idealnie sprawdzi się na dziecięcej głowie. Najwyższej jakości jedwab oraz wykonanie produktów jest bezpieczne dla nawet najmniejszych dzieci. Na naszych kanałach Social Media znajdziecie propozycje wiązań dla najmłodszych miłośniczek apaszek.

Nasze najwyższej jakości jedwabne apaszki idealnie sprawdzą się przy wrażliwej skórze głowy.

Najbardziej uniwersalny rozmiar, z którego będziesz w stanie wykonać absolutnie każde wiązanie to 90 cm x 90cm.

Odsyłamy do naszej zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz opisów pod każdym produktem „Jak nosić”, w których podpowiadamy do czego najbardziej pasuje dany wzór.

Zapraszamy do zakładki „Jak nosić apaszkę” (klik) oraz do śledzenia naszych kanałów Social Media, gdzie umieściliśmy filmiki z tutorialami i cały czas pokazujemy nowe rozwiązania dla apaszek.

 

Nie ma możliwości dodatkowego zapakowanie produktu na prezent, ale sposób w jaki go pakujemy spełnia kryteria nawet najbardziej wymagających Klientów. Każdą naszą apaszkę pakujemy w bezkwasową bibułę, która świetnie nadaje się do przechowywania produktu. Wkładamy ją w eleganckie dedykowane pudełko i dołączamy list lub pocztówkę z dedykacją.

Najlepszym sposobem na utrzymanie jedwabnej apaszki w pięknym stanie jest oddanie jej do profesjonalnej pralni chemicznej.